 
Відповідно до наказу департаменту освіти і науки від 20.10.2016 №272 та плану роботи Закарпатського ІППО 02 листопада 2016 року відбулася інструктивно-методична нарада вчителів початкових класів на тему „Щодо виконання оновлених програм та дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів 1- 4 класів”. У роботі наради взяли участь Гордуз Наталія Олександрівна, завідувач кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, методист з початкової освіти, завідувач районого методичного кабінету відділу освіти Свалявської райдержадміністрації Е.Приходько та голова профспілки, методист Н.Власик.
Наталія Олександрівна Гордуз акцентувала увагу на оцінюванні навчальних досягнень учнів початкової школи та підсумкову атестацію учнів 4-их класів, а саме наказ МОН України від 19.08.2016 №1009 „Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи”, наголосила на основних функціях контролю навчальних досягнень учнів: мотиваційній, діагностичній, коригувальній, прогностичній, навчально-перевірювальній, розвивальній, виховній.
Оцінювання – процес встановлення рівня навчальних досягнень учня/учениці в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних навчальних програм. Його результатом є педагогічна оцінка, яка відображається в оцінювальних судженнях і висновках учителя/учительки вербально, або в балах. Виставлення балів обов’язково супроводжується оцінювальними судженнями. Оцінювання у початковій школі ґрунтується на врахуванні рівня досягнень учня/учениці, а не ступеня його невдач. Результати оцінювання навчальних досягнень учнів є конфіденційною інформацією, доступною лише для дитини та її батьків (або осіб, що їх замінюють).
У ході наради було обговорено актуальні питання початкової освіти:
• організація навчально-виховного процесу в початкових класах;
• програмне та навчально-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
• оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи;
Під час інструктивно-методичної наради було розглянуто такі питання:
– об’єкти контролю;
– функції контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів;
– методи і форми перевірки;
– орієнтовні вимоги до оформлення письмових робіт із предметів.
Учасники наради обговорили особливості вербального оцінювання, а також ознайомилися з орієнтовними вимогами до ведення та оцінювання учнівських зошитів. Приходько Е.С. відзначила актуальність питань наради, наголосивши на фаховому зростанні педагога початкової ланки. Власик Н.М. надала методичні рекомендації щодо виконання оновлених програм та дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів 1- 4 класів. Насамкінець учасники наради узагальнили рекомендації щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів.
Наталія ВЛАСИК, методист райметодкабінету
|
Немає коментарів:
Дописати коментар