Конспект бінарного уроку
з природознавства й англійської мови
4 клас
з природознавства й англійської мови
4 клас
Тема. Познайомити учнів з рослинним і тваринним світом Північної
Америки.
I ОРГАНІЗАЦІЯ УЧНІВ ДО УРОКУ.
Стали діти всі рівненько,
Усміхнулися всі гарненько,
Настрій на урок візьмемо,
Працювати розпочнемо.
II АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
1. Вступне
слово вчителя
-
Читання вірша, презентація, музика індіанців.
Теплий Гольфстрім і
Саргасове море
Ховають у водах
Колумбовий слід.
За ним Кордильєри і
Аппалацькі гори,
Де індіанці охороняли
Новий світ.
Материк Північна Америка,
Кордильєри,
1.Береги
Північної Америки омивають води двох океанів
|
2.Північна
Америка омивається водами Північного Льодовитого, Тихого та Атлантичного
океанів
|
3.У морях
Північної Америки плавають айсберги.
|
4.У
Північній Америці є гори Анди.
|
5.На
заході Північної Америки простяглися високі гори Кордильєри.
|
6.Північною
Америкою протікає одна з найменших річок світу Міссісіпі.
|
Кордильєри,
У зоні
арктичних пустель погодні умови дуже суворі. Тут живуть білі ведмеді, які
полюють на тюленів, моржів. Полярний вовк і песець полюють на лемінга.
|
У тундрі
мешкають північні олені карибу,
вівцебик, вони живляться мохом, гілками карликової берези.
|
У тундрі
ростуть такі рослини:
Мохи, кущі
брусниці, карликова береза, вільха.
|
У тундрі такі птахи: сова біла , куріпка біла,
пуночка.
|
У тайзі
водяться чорні ведмеді, ведмеді гризлі, вовки, рисі, лисиці, олені, лосі,
зайці.
|
У тайзі
водяться такі птахи:дятли, шишкарі, омелюхи, орлан білоголовий.
|
У мішаних
лісах живе опосум, дикобраз, скунс.
|
У лісостепі та
степі майже всюди вирощують пшеницю та кукурудзу.
|
У зоні лісостепів
та степів живуть бізони.
|
У пустелях
ростуть терен, кактуси, агави.
|
У пустелі
живуть хом'яки, ховрахи, кролі.
|
У пустелі
живуть такі плазуни: ящірки, гримучі змії.
|
У пустелі
живуть антилопа койот, пума.
|
У Пн.Америці
близько 600 видів птахів
|
У Пн.Америці
близько 300 видів тварин
|
У Пн.Америці
росте найбільше дерево світу – секвоя. Дереву уже понад 3000 років.
|
У Пн.Америці
створено багато заповідників.
|
Великі Рівнини – милі
душі простори
Там білоголовий орлан
пірнає у вітер
У ту славетну
історичну пору
Коли Штати стали,
мовби серцем світу
Бурхливі води
Ніагарського водоспаду
Посушливі пустелі і
глибокі каньйони
І стяг неосяжного
зорепаду
Якому на вірність
клянуться мільйони
І те почервоніле
Канадське листя
У парках великих
міст, від берега до берега
І вулиці на яких
завжди чисто
Це все, нам відома, ……….Північна
Америка
-
Отже, про який материк йшла мова на минулому
уроці?
-
Зараз ми повторимо вивчене.
2.
Гра «Так
чи ні?
Групова
робота, 2 учні розкладують твердження у два стовпчики на дошці.
Результат: 1 – зачитує правильні
твердження,
2 – зачитує неправильні твердження.
3.
"Незакінчені
речення"
Від Південної Америки материк
відмежований ……Панамським каналом.
Північна Америка розміщена у
………Північній півкулі.
Природні умови материка дуже різноманітні , тому що ………… він має
велику протяжність.
Населення Північної Америки – це
……..нащадки європейців, ескімоси, індіанці.
1.
Асоціативний
кущ
2.
Робота з
картою.
Показати:
Тихий океан,
Північний Льодовитий океан,
Атлантичний океан,
Панамський канал,
Вершина Мак – Кінлі,
Гори Аппалачі
Річка Міссісіпі
Притока Міссурі,
Річка Ніагара
Ніагарський водоспад
Великі озера.
3.
Домашні заготовки
-
Хто
підготував цікаву інформацію на тему Північної Америки?
Ескімос переводиться як сироїд або той, хто поїдає
сиру рибу.
Коли зникає мова – разом з нею зникає вся
інформація, що зберігається в ній і завдяки їй. Один з найсумніших прикладів в історії людства – це зникнення
мов корінного населення Американських континентів. За деякими оцінками, лише за
півтора сторіччя після відкриття Америки Колумбом населення нового світу
скоротилося майже на 80% - з 50 мільйонів (1492) до 8 мільйонів (1650). Відповідно,
разом з людьми
вмерли і мови, і всі знання, накопичені в них. Відповідно до оцінок ЮНЕСКО, всі
корінні мови Північної Америки знаходяться під загрозою зникнення, причому
більшість з них вже вмерли.
4.
Підсумкова
бесіда
Ми повторили розміщення Північної Америки, якими океанами омивається, форми земної
поверхні:гори, рівнини, каньйони, пустелі, згадали найбільшу річку, її притоку,
річку Ніагара та водоспад,
III ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про рослинний і тваринний
світ Північної Америки.
IV ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.
Пояснення вчителя.
Ви повинні чітко уявляти , що рослинний і тваринний світ Північної Америки
дуже різноманітний, через різноманітність клімату. В арктичній пустелі, тундрі
температура взимку може опускатися до -45 градусів,а на півдні материка більше
40 градусів.
Тому на території Північної Америки
розрізняються такі природні зони:
арктичні пустелі
тундра
тайга
мішані та широколисті ліси
лісостеп і степ
пустелі
А який
рослинний і тваринний світ цієї території ви дізнаєтесь, коли пограємося в гру.
2.
Гра
«Навчаючи вчуся» (Карусель»)
- Роздаю учням картки. Всі учні
діляться своєю інформацією з кожним учнем.
3.
Підсумок
гри
- Що ви нового дізналися?
- Які тварини живуть у тундрі?,
тайзі?, мішаних та широколистих лісах?, лісостепах, степах, пустелях?
Які рослини ростуть у Пн.Америці?
V УЗАГАЛЬНЕННЯ
І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1. Перегляд презентації
У чні показують картки, у якій природній зоні живе
тварина, росте рослина.
2. Практична робота на контурних картах.
- На контурних
картах позначте за допомогою умовних знаків, які тварини населяють Північну
Америку
3. Прослухування звуків тварин.
4. Загадки.
Любить спеку він
і воду,
Дуже схожий на
колоду.
Зачаїться і лежить
Може носа відкусить.
Тим, хто пильність загубив,
Бо
на те він …Крокодил.
Він із вовчих істот
Живе у преріях……Койот.
5. Гра «Вірю - не вірю»
Флора і фауна Пн.Америки вражає своєю різноманітнісю та
унікальністю.
У Пн Америці не вирощують пшеницю, кукурудзу.
У Пн.Америці є дерево – гігант секвоя.
У Пн.Америці не живе сучасний щур – опосум.
Пн.Америка – четвертий за розміром материк на Землі.
У Пн.Америці є великі озера.
VI Вивчення
назв тварин, рослин.
(Проводить
вчитель англійської мови)
ПІДСУМОК УРОК
Гра «П'ять речень»
VII РЕФЛЕКСІЯ
-
Що нового ви дізналися на уроці?
VIII ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар