Інтерактивне навчання у питаннях і відповідях!
Пропонуємо Тобі переглянути деякі з найбільш розповсюджених питань, які учителі ставлять, коли вперше зустрічаються з поняттям – «інтерактивне навчання».Учителі школи, які працюють за принципами «Лицем до дитини» активно та наполегливо використовують інтеративне навчання у себе на уроках та заняттях. Приєднуйся до нас!
Що це таке інтерактивне навчання?
Інтерактивне навчання – це діалогове навчання, яке веде до:
Інтерактивне навчання є постійною активною взаємодією всіх учнів. Інтерактивне навчання – це співнавчання, взаємонавчання, де учень і вчитель – рівноправні, рівнозначні суб'єкти навчання.
До якого з типів навчання належить інтерактивне навчання?
Типи й методи навчання поділяються, залежно від участі школярів у навчальній діяльності, – на активні та пасивні. Інтерактивне навчання є певним різновидом активного.Основа пасивного навчання – це думка, що дитина приходить у школу, як губка, яка всмоктує в себе інформацію, передану вчителем. Знання переходить від учителя до дитини. Найважнішим чинником успіху є вдосконалені програми та підручники. Основа активного навчання – це думка, що в дитини великий попередній досвід. При наявності нової інформації, чи нового досвіду – попереднє знання проходить реструктуризацію в нове знання. Дитина є творцем свого власного знання. Найважнішим чинником успіху є бажання вчитися та співпраця учителя з учнем.
Яка роль вчителя в ході інтерактивного навчання?
Інтерактивне навчання передбачає переосмислення ролі вчителя в навчальному процесі.Традиційно вважалося, що учитель мусить бути фахівцем, досконало володіти фактажним матеріалом предмету, якого навчає. Вміння подавати фактажний матеріал вважалося менш важливим, особливо в основній школі та старших класах. Така думка переходила навіть у рівень зарплати, коли розповсюджено було, що вчитель-фахівець, який вчив у старших класах отримував вищу зарплату, ніж учитель початкових класів. Це обґрунтовувалося тим, що вчитель початкових класів мусить менше «знати», ніж вчитель страших класів. Будь-який вчитель початкових класів (та вихователь ДНЗ) розуміє, що це не так! Коли вчителі переходять на інтерактивне навчання, знання традиційних предметів (нпр. математика, мова, історія, географія – як фактажного матеріалу) стає менш важливим. Основою майстерності вчителя стає вміння володіти класним навчальним процесом, вміння організувати навчання, щоб учні вчилися. Учитель, яка використовує інтерактивне навчання, змушена замислитися над тим, – як вчити? Вона сприяє та веде навчальний процес, намагаючись бути посередником між державними стандартами, навчальними матеріалами та учнем. Вона замислюється над тим, які методи, технології та прийоми навчання використати на уроці, щоб найкраще сприяти навчанню учня. Як проводити інтерактивне навчання в початкових класах?Коли Ти вперше захочеш запровадати інтерактивне навчання в початкових класах то зверни увагу, що вправи повинні бути максимально прості і цікаві для учнів. Тому, на початках вибирай ті вправи інтерактивного навчання, які займають мінімум часу та короткі за інструкцією.У 1-му класі:
Які завдання Державного стандарту України вирішує інтерактивне навчання?
Використання інтерактивного навчання учителем вирішує будь яке завдання з «Державного стандарту початкової загальної освіти».Для прикладу, в кожній освітній галузі «Державного стандарту» (2011) поставлені завдання, які набагато краще вирішувати, використовуючи інтерактивне навчання, ніж традиційні методи навчання.
автори статті: Оксана Ганик, Оксана А. Винницька Продовження теми:
|
Свалявська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №3
Свалявської районної ради Закарпатської області.
понеділок, 24 жовтня 2016 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар